Tags

, ,

Ik doe mee met de ‘100 things summer challenge’. De regels zijn niet zo heel strikt en dat komt mij goed uit: ik begin namelijk met mijn kleding en daar heb ik niet zo heel veel van. Daar is mijn omgeving het overigens helemaal niet mee eens… Toch wil ik dit project, een initiatief van Lijstjes.info, graag beginnen bij mijn kledingkast. Mijn doel: minstens 50 spullen mogen mijn huis uit, waarvan een deel dus uit kleding bestaat.

Duurzaamheid

Dit project komt mij als geroepen. Over een tijdje zal ik waarschijnlijk gaan samenwonen en ik kan het mijn vriend niet aan doen om mijn hele ‘hebben en houwen’ mee te nemen. Het stukje ‘houwen’ gaat er dus van af. Daarnaast ben ik een fan van duurzaamheid; genieten van dingen die er echt toe doen en trots op jezelf zijn als je dat truitje een keer wat vaker draagt en dat niet alles op gaat in rook (in de verbrandingsovens).

Afbeelding

Mijn overbodige kleding staat nu op Marktplaats. Mocht dit geen succes opleveren dan zal ik een gedeelte geven aan het Leger des Heils en de rest inleveren bij H&M. Hun campagne ‘Zorg dat fashion geen vuilnis wordt’ vind ik helemaal top! Bovendien krijg je dan een bon van 15% korting. Zo kan ik mijn kledingkast weer een beetje aanvullen! 😉

